miercuri, 26 martie 2014

# acnee # beauty blogger

Neobulle Peau Nette- Stick anti acnee

Hello, glam girls !

Stiti cat imi plac cosmeticele, si mai ales cat imi place sa descopar produse noi si eficiente.M-am alaturat de curand programului pentru bloggeri lansat de Organic Baby (probabil cel mai mare magazin online de produse naturale si bio), si am avut sansa sa testez doua dintre produsele lor. Nu am o experienta prea mare cu cosmeticele bio , dar va spun ca acestea mi-au deschis apetitul pentru mai multe bio-bunatati  in rutina mea de ingrijire. Mi-am ales un stick Neobulle anti-acnee si pudra fina de alaun.

Produsul despre care va vorbesc azi este Neobulle Peau Nette, un stick pentru tratarea acneei.

Ce se spune despre el :
"Solutie foarte eficienta care dezinfecteaza, trateaza si face sa dispara acneea. Cicatrizare rapida. Poate fi folosit si de catre femeile insarcinate si de catre cele care alapteaza. 

Utilizare : Aplicati direct pe zonele afectate de 4-6 ori pe zi.

Contine : prunus armeniaca kernel oil (ulei de lemn de trandafir), rosa rubiginosa seed oil (ulei de maces), lavandula angustifolia oil (ulei de lavanda), lavandula latifolia herb oil (ulei de lavanda latifolia), melaleuca alternifolia leaf oil (ulei de arbore de ceai), cymbopogon martini oil (ulei de palmarosa), citrus aurantium amara leaf oil (ulei de portocala amara), linalool, geraniol, limonene, citral, farnesol, cumarin.

Beneficii:
- 100% organic
- 100% eficient, fara conservanti sau ingrediente sintetice
- testat pe piele alergica sau foarte sensibila
- nu sunt testate pe animale"





Parerea mea : 

La primul contact cu produsul am fost cam deranjata de miros. Nu intelegeti ca miroase urat. No, nooooooo ! Miroase a plante aromatice, a ierburi, a ceva bio !!! Insa mie nu-mi place mirosul acesta, si mi-a fost cam greu sa ma obisnuiesc cu el. Am trecut peste, si nu regret. Produsul asta e o minune!!! E cam ciudat la 27 de ani sa mai ai cosuri, dar asta-i soarta, lupt cu ele ! L-am folosit vreme de o luna, si l-am testat si pe cosuri mititele, si pe pustule mai mari. Cosurile mici le usuca intr-o zi, pe cele mai mari e nevoie de 2-3 zile de aplicari pana se retrag. De asemenea , am observat cateva care inca nu erau foarte evidente, dar le simteam sub piele , dar n-au fost o problema pentru Neobulle!
Produsul are 9 g, si este suficient pentru cateva luni  bune. Are termen de valabilitate 6 luni, ca doar nu contine conservanti si alte minuni. Costa 60 lei, si-l gasiti la Organic Baby.

Voi cum va tratati acneea ?


xoxo,

Alina

11 comentarii:

  1. pe asta trebuie neaparat sa il testez si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am 27 de ani si ma lupt cu acneea si cosurile de cand ma stiu :( trebuie neaparat incercat

    RăspundețiȘtergere
  3. În cazul meu, pentru câte un mic inamic apărut rareori, nu merită investiţia. În schimb, folosesc un stick în genul acestuia de la Elf, tare ieftinuţ a fost, iar ori de câte ori simt că ceva nu e în regulă, aplic pe zona problematică, iar a doua zi aproape că şi uit unde a fost :-)
    Apreciez review-ul! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Lui Dumnezeu, nu am avut niciodata probleme!!! Sper sa nici nu am :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am 21 si tot am probleme cu cosuri mai ales in perioada respectiva a lunii, eu am o solutie cu galbenele care o aplic seara si dimineata cosurile mari se reduc :) Insa tot timpul as incerca ceva nou

    RăspundețiȘtergere
  6. Suna bine, dar eu nu am probleme cu cosurile :)

    RăspundețiȘtergere

Your comments make me happy !